Merhaba anneler 5 aylık bebeğim var ve hamile olduğumu öğrendim mide bulantılarım oluyo özellikle hamilelik döneminde sudan tiksiniyorum ve kış haliyle çok az su içiyorum aslında iki bebeğimi de düşünmem gerekli yani biri susuz kalabilir diğerine süt olmayabilir. Ben Miraç ı hiç emziremedim ama hep sağarak verdim sütümü dolaba da stok yaptım fazla olanları koymuştum. Onlarla 7 ayı tamamlarım tahminimce. Aslında sütten kesmek istiyordum öğrenmeden önce de çünkü sağmaktan artık kocaman oldu göğüs uçlarım, bir yandan da sabretmeliyim diye devam ediyordum. Açıkçası ben ne yapacağım bilmiyorum bir yanım bırak artık diyor bir yanım onun da hakkı var devam et en azından karnımdaki 5-6 aylık olana kadar diyor. Ben ne yapacağım bir akıl nolur ?