Dilara_Ada5747 merhaba. Biz yeni sünnet olduk 2 ayımız bitti. Klips yöntemiyle yapıldı. Lokal anestezi sırasında ağladı sonra hiç bir şey hissetmedi. İlk gece ağrımız oldu sıvı bir ağrı kesici var doktorumuz onu verdi iki saatte bir onu sürdük. Sonra hiç ağrısı olmadı. 5 gün sonra klipsi çıkartmak için gittik. İki gün de klips çıktıktan sonra toplam 7 gün karton bardak koyduk. (Köpük olan daha dayanıklı) şimdi de her bezini açtığımda bol bol bepanthene plus sürüyorum. Cuma tekrar randevumuz var kontrol için. Bir beden büyük bez bağladık, biraz da büyük kıyafetler giydirdim hiç bir sıkıntı yaşmadık.