Benim bebeğime de hastaneden çıkmadan önce raporla yazdılar ekim ayından mart ayı da dahil olmaz üzere her ay vurulacak dediler, prematüreleri kış salgınlarına ve özellikle rsv virüsüne karşı korumak amaçlı olduğu yazıyor reçetesinte, ilk dozu vurulduğunda da hiçbi yan etki olmadı şükür 🌼