Kadert Oğlum 6.5 aylk boynu pişik geçiyo tekrarlıyo tamamnde geçmiyo hafiflyo sıcaktn olydd dedik havalarda soğudu gecmyi semabed pişik kremi kllnyrm yeterli olmyor önereceğinz bi kdem varmı
Babyliaaila Doktora götürün eğer götürmediyseniz bize de çok tavsiye veren oldu denek gibi her şeyi denedik çocuğun üzerinde her ürün her cilde yaramıyor çünkü
Kadert Babyliaaila doktorms her ay kontrlnde pişk kremnden orayada sürün diyor cnm sende haklsnn herşy sürmm bende belki etkili bi krem vardr blmdğim
Babyliaaila Kadert bende işe yaradı kesin sende de yarar diyemiyicem çünkü belli olmuyor dediğim gibi bize travazol iyi geldi canım her türlü pişiğini iki güne geçiriyor