Hkgi evet akşam erken uyumasına çok mutluyum en azından akşam dizi çay keyfi ve dinlenme imkanım oluyor. Eşimle başbaşa zamanımız kalıyor. Erken uyanmasına da razıyım ama gün içinde hiç uyumaması onuda çok huzursuz ediyor benimde çok yoruyor. 1 ay önce sabah 6da kalkıp sonra 9.30dan 12ye kadar uyurdu o bile yetiyordu . Şimdi oda yok. Yaşlı dedeler gibi 😂😂 güne erken başlıyor akşam da erken uyuyor 😂 gündüz de beni deli ediyor.