kivirciginannesi Hanımlar merhaba, kullananlar varsa ne kadar kullanıyorsun günde? Ben 1 yemek kaşığı veriyorum fazla mı?
Deletedmom9 kivirciginannesi Yemek kaşığı hiç vermedim açıkçası çay yada tatlı kaşığı. Ama kahvaltıda genelde ekmeğe batırıp veriyorum 2 yaştan sonra o yüzden ölçüsünü tam bilmiyorum. Öncesinde dediğim gibi tatlı kaşığını geçmezdi.
kivirciginannesi Deletedmom9 benim bazen meyveye katınca yemek kaşığını da geçtiği oluyor azaltmalıyım o zaman, tesekkür ederimm
littleprincemom Deletedmom9 keci boynuzu pekmezi ben kahv kullaniyorum bir cay kasigi 8ayligiz neden 2 yasindan itibaren verilio yada benim vermemem mi lazim bi zararini gormedimde