Minikbirkalp canım doğra buzluğa at, bebeğin ek gıdaya geçince kullanırsın benim oğlum çok seviyordu o zamanlar. Ben pirinçle haşlayıp üzerine az zeytinyağı döküp yediriyordum. Çorbasını da yapıyordum brokoli karnabahar bal kabağı patates koyuyordum soğan sarımsak hepsini pişirip robottan çekiyordum vitamin deposu.