Merhaba kızlar annem memleketten birşeyler göndermiş bugün içinde bal kabağı da vardı ben tatlısını sevmiyorum bunu şimdiden temizleyip buzluğa koysam bebeğim henüz 3 aylık olucak ek gıdaya geçince bal kabağı ile çorba falan yapabilir miyim yapılabilir mi ne şekilde tüketebilir birde 3 ay boşlukta muhafaza edilebilir mi