Ysfm_20 evet aynen bana da sürekli tatlı ye derlerdi süt olsun diye. İlk zamanlar yemedim, günde 3 litre su içiyordum. Ama sonra aşeriyor gibi tatlı istiyordu canım emzirme döneminde. Süt olsun diye değil de hep keyfi olarak yedim ben 😁 sonuç +17 kilo 😁