Melisa5566 Kadın çok az kilo almıştı zaten . Sadece karnı vardı . Gebelik boyunca mutlaka diyetisyen ve yaşam koçu ile çalışıyorlardır . Yemesinden , içmesinden , egzersizlerden sorumlu kişiler vardır . Bizim gibi etrafında cahil insanlar da yoktur ye sütün olsun , tatlı ye sütün tatlı olsun , sütün yağsız bol yağlı ye yağlı olsun . Emin’im çoğu anne emzirme döneminde kilo alıyor ben de dahil . Bazılarının ki de genetik .