Selamlar benim oğlum 26aylık, eşimle bende çok üzülüyorduk. Doktoru normal olduğunu erkek çocukların geç konuşabileceğini söylediği halde.yaklaşık 10 günden beri yavaş yavaş konuşmaya çabalıyor. Duyduklarını söylüyor.Bu sabah büyük oğlum annecim dedikten sonra Annecimm demesi ömre bedeldi.sabretmek gerekiyor biraz 🌺🌺