Kızım 10 ay 24 günlük. Şuanki kilosu 9500 gr. Doktorumuz önceki aydan beri kilo artışından habersiz kilosu 11.5 aylık bebek kilosuyla uyumlu, gayet iyi dedi. Ama sonradan baktım; takip kartına göre 2 ayda sadece 200 gr almış. Çok hareketli, 9.ayından beri de yürüyor bu arada. Kilo artışı normal mi yoksa az mı emin olamadım.
6.aydan sonra kilo artısını bakılmaksızın aylık kilosuna mı bakacagız?