Deletedmom11 BombastikTurta ben kızıma vermiştim, öğlen verdim. İkindiden geceye kadar devamlı kusmuştu. tereyağı ağır gelmişti. Hiçbişey olmayanda var tabiki
busra37 BombastikTurta tuzlu peynirini az koyun, bide mısır unuyla buğday ununu karıştırın çok katı olmıcak şekilde bi deneyin. Hemen ağır gelip gelmediği belli oluyo. Yüksek ihtimal ağzının kenarında kabarcıklar belirebilir
Eternity BombastikTurta Muhlama degil de ben Romanya dayim, buraya ozgu misir unu, su dan bi pure yapiyolar. Onu peynir ile karistirip top top yapmistim oyle yemisti, tuzsuz ve cok az tereyagiyla bence olabilir, ama kasar degil lor ile yaparsin mesela 🤷🏻♀️
BombastikTurta Deletedmom11 yaa bende ağır gelir diye korkuyorum ama bazen kahvaltıda ev yapımı tereyağı çok azıcık veriyorum bünyesi alışıktır ama mısır unu bilemedim🤷🏻♀️ zaten bi gün çok guzelnyiyor ek gıdayı bir gün ağzına sokmuyor
busra37 BombastikTurta denemiştim ama kaç aylıktı tam hatırlayamıyorum. Ben kendimize yağtığım kuymaktan denmiştim vede ağzının kenarları kabarmıştı
Eternity BombastikTurta Ben ilk 8. ayda verdim, agir gelmez sanmam, burda un yerine onu tercih ediyolar 🤷🏻♀️ Yanlis yonlendirmis olmayayim…
eymenkerem BombastikTurta 6 aylık bazen.bende veriyorum.ama birkaç çay kaşığı herhangi bir zararı olmadı
Mora @BombastikTurta mısır unu değilde tam buğday unu ile yapıyorum ben azcık tereyağ azcıkta peynir bi sorun olmadı
Ebruea BombastikTurta bende biz yerken verdim sorun olmadı. Tuzlu peynir koymadım ev yapımı kasar peynirine benzeyen bir peynirden yapmıştım. Tereyağ bebeklerin yemeklerine koyulabiliyor mısır unu da o yuzden denedim bende. Kabarma yaşayanlar tuz kaynaklı da olabilir. Tek tek denemek de lazım