Kızlar 22 gün oldum sezaryen olalı.yara yerim acıyordu dikkat ettim ipin atmadığı yerler hafif şiş gibi.diğer yerlerdeki ipler atmış.anlayamadım.enfeksiyon mu kapmış yara yeri.kızarıklık falan yok sadece iplerin atmadığı yerler hafif şiş gibi.iplerin de atması gerekirdi kaç gün oldu demi