Merhaba kızlar. Belki bi sürü post açılmıştır bununla ilgili ama ben yine de sorayım. Kızım 10 gün sonra 22 aylık olucak. Söylediğimiz herşeyi algiliyor, istedigi şeyleri işaret ederek istiyor, baba, dayı dede nerde deyince gösteriyor yine bütün uzuvlarını biliyo gösteriyor. Anne, baba, dede,nene, mama, ham, Allah, yallah,iyi, anane falan diyo ama canı ne zaman isterse o zaman diyo gün içinde bazen hiç demiyor. Neden böyle yapıyor anlamıyorum kızlar sürekli konuşuyorum ilgileniyorum ama boyle.. Önerisi olan var mı bununla ilgili ne yapayım niye konuşmak istemiyor kızım :(