Haticetemzz Kızlar biz 11 günlük olduk, göbek bağımız kuruyor yavaş yavaş tahminen ben zaman düşer onun sancısı oluyor galiba huzursuz oluyoruz, sizinkiler ne zaman düşmüştü ?
h_yigit2 Haticetemzz bebek bezini biraz aşağıdan bağladım bizimki 5.gün düşmüştü çabuk kuruyan da var dediğin gibi geç düşende iltihap olmasında inş kurur en kısa zamanda😊
serebro Haticetemzz 10 günlükken düşmüştü. Ama göbek bağı ağrı sızı yapmaz. Kurulugundan emin olun iyice inceliyor kuruya kuruya sonra düşmüştü bir anda altını alırken zibinindaydi😊
Deletedmom7 Göbek bağı rahatsız etmez . Gaz sancısıdır o . Bizim ki tam 31?günlükken düştü . Bebeğiniz cok ıkınıyor kızarıyor bozarıyor mu ?
Mlkmhrrm 8.günde düştü bizimkisi enfeksiyonun belirtisi yoksa düşer sadece kuru ve açıkta kalmasına dikkat etmelisiniz
Deletedmom7 Mom88 bilmiyorum ki sarılık da vardı bizde iyi beslenemiyo felan dediler iyi beslense erken dişer felan bilemedim. Dayımın kızınki 40 da düşmüş
TgbSG Haticetemzz göbek bağı için eczanelerde sprey satılıyor. Onlardan kullanabilirsiniz. Daha hızlı kurutmaya yardımcı oluyor. 4 gün düştü bizim ki.
Gulalalay Bizim de 15. gününde düşmüştü. İnsan ister istemez endişeleniyor. 20 güne düşmezse doktora görünmekte fayda var başka sebepler olabiliyormuş
Busraata Haticetemzz 12.gun düştü bizim de geç dusende var erken de gaz sancısıdır masaj yap karnina tenine temas ettir sürekli güven istiyor bebeğin belki de
TgbSG Deletedmom7 dermolıfe babys likit cilt temizleyici bizimki. Ben şuan kullanmıyorum gerçi bir iki kere kullandım. Almak isterse arkadaş kargolayabilirim