Merhaba arkadaşlar bebeğim 35 günlük kuzenim İstanbul’dan geldi kucağına aldı sevdi öptü bugünde testi pozitif çıkmış bebekler hemen hastalığı kapıyormu başına gelen varmı çok korkuyorum hastaneyi aradım 5 gün bekle dediler olsada birşey olurmu 😭😭 nasıl anlıcam onu bile bilmiyorum 😞😞😞