İnternette denk geldim bu mamaya. Yorumlara baktım genel itibariyle insanlar bebeğinizde gaz problemi ve kaka yapamama sorunu varsa hiç düşünmeden alsın demişler. Benim bebeğim her ikisinden de muzdarip maalesef. Sorum şu ki gerçekten işe yarıyor mu. Kullanan anneler cevaplarsa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.