2kuzu-annesi Çok geçmiş olsun, birçok yenidoğanda görülen yaygın bir durum canınızı sıkıp sütünüzü azaltmayın , bizim de çok yüksekti 18 i görmüştük , hatta bebeğim o kadar çok uyuyor ve beslenmiyordu ki doktora hastaneye yatıralım demek için gittik , doktorumuz açlığa bağlı sarılık olduğunu söyleyip mama önerdi yatış vermedi, 2 gün içerisinde sarılık 4 lere kadar düşmüştü. Ben sütüm çok olmamasına rağmen bebeğimin doyduğunu düşünerek hata yaptım, sütünüz tam anlamıyla gelene kadar mama vermek gerekirse çekinmeyin. Şimdi hem mama hem meme ile ilerliyoruz🤗🤗 Bebişiniz bir an önce sağlığına kavuşur inşallah