Ebrareylulll Kızlar bebeğim 4 aylık ben 4 no bez kullanıyorum ark oğlu 1 yaşında 5 no beze yeni geçmiş çok büyük değilmi dedi bana ama 3 no sıkıyor kesiyor bezi çıkardığımda kıpkırmızı olmuş oluyor sizler acana kaç no bez kullanıyorsunuZ
Egemen16 Ebrareylulll bebeğim 4.5 aylık slepy nin 3+ no kullanıyorum ama elimdeki bitince 4e geçerim büyük ihtimalle
Tostos-annesi26 Ebrareylulll canım markadan markayada değişebilir ben molfixin 4 numarasını kullanıyorum oğlum 4 ay 15 günlük 3 numara kesiyordu kırmızı oluyordu bende 4 e geçtim çok iyi oldu böyle kesmiyor şimdi
Deniz__1509 2 ay 13 günlük bebeğim 3 numara prima kullanıyorum. Bebeğinizin nasıl rahat olduğunu hissediyorsanız öyle davranırsınız. Kafanıza takmayın her söyleneni 💐🤷🏻♀️
Ebrareylulll Tostos-annesi26 benim kızım da 3 ay 15 günlük bugün tam bende Molfix kullanıyorum.canimm🤗🤗kaç kilo bebisin peki eğer söylemek istersen,
Bebik Ebrareylulll 4 buçuk aylığız kilolu bebek olduğu için 5 numara kullanıyoruz 4 numara taşırmaya başlamıştı yeğenim 1 yaşında hala 4 numara kullanıyor ( ablamda bende molfix kullanıyoruz)
Bebik musslim_mom geçen ay 8 buçuk kiloydu bu ayki randevumuz bir dahaki hafta tahminen 10 kilo olmuştur doğum kilosu 4170 olduğu için doktorumuz kilosu iyi dedi ( bana kilosu fazla geldiği için sormustum doktora ) hem anne sütü hem mama olarak gidiyoruz aynı zamanda inek sütü alerjimiz de var
Tostos-annesi26 Ebrareylulll çok erken doğdu oğlum 31. Haftasında doğdu şükür akranlarını yakaladı öyle diyeyim 😊