Mirzafeyza2020 Nilinannesiii bizde hem redde yaşıyoruz galiba çünkü çok su içiyo gece uyanınca bile biberonla su istiyor beni canı isterse alıyo anlayamıyorum 😔
annesinin_kizi Mirzafeyza2020 canım kuru dut al onu kaynat şeker de at içine ye bol bol bende çok süt yaptı ama 1 aydan sonra daha emziremedim kızımı sütüm az diye biberona başladım biberona alıştı sanırım beni bıraktı yavaş yavaş
metehanmom_ Mirzafeyza2020 işte demekki keyfi yok emmiyorsa sağmayı dene canım azalmasına engel olabilir
Melo04 busra_tarkan_47 ben 4aylıkken kullanmıştım canım eşim toplu almıştı hergün 2 şişe içtim hatırlamıyorum bır sene gecti üstünden 🤷♀️
ecevolkan12 Mirzafeyza2020 dereotu çok farkettiriyor. Sabah rezene akşamları anason çayı içiyorum birde ben.
TgbSG Nilinannesiii hipp içinde rezene ısırgan otu kimyon falan da var. Humana ya göre tadı biraz değişik ama içilmeyecek gibi değil. İncir ile beraber tüketebilirsin😌
Nilinannesiii TgbSG bende simdi kendimce bi kur yaptim sute iyi gelen ne varsa kaynatiyorum bakalim ise yararsa soylicem Dereotu kuru incir kuru dut rezene bira mayasi gronola hurma kuru kayisi humana stillde attim 2 kasik patlicaz bu gece 😅😅😅 ay yokluktan insan herseyi deniyor
TgbSG Nilinannesiii 😅❤️😅❤️😅valla ben dediğim çayı içtim göğüslerim oldu taş gibi 😅🙈bide sütlü incir tatlısı yaptım 😅değmeyin keyfimize 😅
Nilinannesiii TgbSG ohh masallah ins bende birgün babane memelerinden çıkar tas gibi sut dolu memelere terfi ederim😅
cnrr Canım yemek içmek de etki ediyor tabi ama artana kadar inatla saat başı sağmanı öneririm Benim azaldığında sağarak kendine geliyor Hele ki power pump tekniği var biraz uzun sürüyor ama inanarak ve sabrederek sağarsan inan artıyor Allah’ın izniyle 😊
Smsk_61 Smy16 merhaba bende adet degılde lekelenme oluyor bu kac gındur sutum azaldı dedıgınızle alakası var öıdır acaba
Mrvnrmn Mirzafeyza2020 Minik1anne bizim doktorumuz rezeneyi günaşırı yada sadece bir bardak aksamlari icmemi söylemişti. Karaciğer ve böbrege zarar verebilir demişti. Bilginiz olsun
Minik1anne Mrvnrmn Hımm bende internetten araştırmıştım öyle yazıyordu demekki fazlası zarar teşekkürler bilgilerin için