Nida1404 Merhaba anneler bebeğim 2 ay 10 günlük devamlı elini emiyor bir de ağzında beyaz tükürük baloncuk oluşturuyor sizlerde de var mı böyle durum, neden böyledir?
Agg0207 Nida1404 ellerini kesfediyor cunku canim gelisimi icin cok guzel birsey bu ellerini tanimaya calisiyor
seyma-24 Nida1404 çok normal oral dönem dünyayı bu şekilde tanıyor daha ellerini bırakıp eline ne geçerse oyuncaklarını sizin elinizi ağzına sokmaya çalışacak benim bebe geçen babasının parmağını yemeye çalıştı 😂
Hale-kd Nida1404 sonra ayaklarını sokacak daha bekleyin 😀 gerçi benimki 4 aylık diş çıkardı belki sizin de erken çıkar belli olmaz 🤷🏻♀️
Epifenomen-gkc Nida1404 benim bebeğim 22 günlük aynısını yapıyor bizde mi problem var😣 parmak emmek değil bildiğin yumruğunu ağzına sokuyor biri yetmiyor öbürünü dw yapıyor🙈
Civciv3535 Çok normal benimki 3 ay 14 günlük şapur şapur ellerini emiyor🤣kayınvalidem emsin bir eli yağ bir eli bal diyo😂
Nida1404 Civciv3535 bide aşırı gazlı bebek hava yutup daha da çok gaz olursa diye korkuyorum ben çekiyorum o emiyor bilemedim ki 🥺
Nida1404 seyma-24 gazdan korkuyorum canım çok gazlı bir bebek gaz yaparsa diye korkuyorum. Tükürük neden çıkıyor sizce
Civciv3535 Nida1404 oluyor gaz ,ben değilse eşim fark etmişti, parmaklarını emip çektikten sonra mide gazi çıkarmış, demek öyle çok hava yutmuştu..bizim elimizden birşey gelmez biz parmaklarını çektikçe o daha çok almak istiyor
seyma-24 Nida1404 ya dişten olurda diş için çok erken inşallah erken çıkarmaz bazıları 4. Ayda çıkarıyo ya. Bide ağzında pamukçuk var mı dilinde beyazlık baktın mı
Hale-kd Nida1404 bence dişlerden kaynaklı bizimde öyleydi bende buraya yazmıştım diş için çok erken demişlerdi ama dediğim gibi bizim 4. Ayda geldi ilk dişimiz. Evet bende erken gelen dişler hakkında iyi şeyler duymadım ama doktorlar iyi olduğunu annenin hamilelikte iyi beslendiğini bebeğin kemik gelişiminin güzel olduğunu söyledi bize. En önemlisi bakımının iyi yapılmasıymış dikkat edeceğiz artık hayırlısı bakalım ☺️
Nida1404 Hale-kd yaaaaa 😒 Allah’tan hayırlısı çocuklarımız sağlıklı olsun da elimizden geleni yaparız
Nida1404 Epifenomen-gkc Allah korusun inşallah bir problem yoktur benim kızım da elini yumruk yapıp kapalı bir şekilde parmağını emiyor
Epifenomen-gkc Nida1404 aynen öyle yapıyor vallahi. Ama hep acıktığında yapıyor 2 dk geç meme vereyim hemen ellerini yumruk yapıp yemeye çalışıyor. Bir sorun olacağını düşünmedim tamamen refleksle yapıyor dite düşündüm
crazymommm Nida1404 canım bizdedir aynı durum emziriyorum bakıyorum eli ağzında doymadı mı diye panik yapıyordum meğer ellerini keşfediyormuş prenses bide gece uyandırıyor musun dr artık uyandırma iki aylık oldu dedi
Nida1404 crazymommm yok canım uyandırmıyorum 2-3 haftadır uyandırmıyorum hatta acıkınca kıpırdamaya başlıyor öyle emziriyorum