arimbalim_248 merhaba, aşıdan hiç korkmayın, siz ne kadar sakin olursanız bebeğiniz de o kadar kolay atlatıyor. Onun dışında ateş olmadığı sürece lütfen ilaç kullanmayın.
Mamaya gelince kızım ilk ay sadece doğumdan sonra inen şişlikte kaybettiği kiloyu geri aldı, 1.5aylıkken sma mamaya başladık. Sonraki kontrolde tam olarak 1200 gram almıştı. Sonraki ay hareketlenmeler başladı tabii ama en kötü 600-700 gram alıyor ki 4 aydan sonra yeterli. Kabızlık veya gaz problemimiz olmadı. 6 ay 26 günlük. Ben sma mamadan çok memnunum. Hiç yememezlik yapmadı. Ne başka mama arayışına girdim ne de kullanmayı düşündüm.