Smsk_61
bende de öyle oluyor makinayla sütüm artsın diye yada meme reddi zamanları sağmak istedim hep böyle oldu bebeğim emince sanırım anne bebek arası bağ gibi bi şey süt yeniden daha da fazla geri dönüyor oda reddederken zorla emzirmek uğraştırıcı yani zorla dediğim hoplatarak gezerek ayakta falan emzirince emiyordu öyle dönemlerde bi o zorluyor insanı anne pes etmeyince bebek mecbur dönüyor sonuçta reddetse bile acıkıyor yani hala arada bi red yaşıyoruz 10 aylık oldu bi şey değişmedi bazen sevine sevine geliyor bazen istemiyor falan annelik meşakkatli cidden ama bi o kadar da muazzam bi şey rabbim hakkıyla bakabilecek ve gerçekten isteyen herkese nasip etsin