Yeni bir durum değil 2 yaşında bezden çıktı sürekli böyleydi psikolojik birşey olduğunu çok düşünmüyorum,içeçek içme saatini geri çekeceğiz bu akşam bide o şekilde deneyeceğim ama zamanla geçecek gibi kendi uyanıp gidebilse wc. İşte onu yapamıyor konuşuyoruz sürekli🧐