Fndkzm 24 gün önce normal doğum yaptım bende dıştan kesi ve yırtığım yoktu o yüzden dikişim de olmadı sadece içten 3 dikişim var o da bebeğim 3790 gram doğdu o yüzden dikiş gerekti ama doktorum kendi kendine eriyecek demişti 10.gün kontrole gitmiştim baktı 40.gün tekrar çağırdı o zamana iyileşir demişti