Aselebru1 Merhabalar Kızlar 6 aylık olduk dün bi baktım elime bişet batıyo birde baktım ucu çıkmış dün ama bir kusma fışkırırcasına hemde 3 kere ve bugün gözükuyo artık dişimiz alt sol dişi çok mutlu oldum ve sizinle paylaşmak istedim 🌸🌸🤣
Esrabayrakdar Aselebru1 yaa hadi hayırlı olsun bizimki 9 aylık oldu hala görünen bişi yok halbuki 4.ayından beri belirtileri var darısı bizim başımıza inşallah 🙏🏻
Sevda6767 Yaa hayırlı olsun. Bizimki de alt sağda bişeyler ele geliyor. Gelen misafir diş dedi de ben öndekiler ilk çıkar diye biliyordum. Acaba yara pamukcuk falan mı bilemedim :) her gören diş diyo gerçi