Nisaninannesi1 Gnsckr aynen bazen sonra bazen önce katıyorum zeytinyağını. Doğal zeytinyağı kullanıyorum.
Deletedmom14 6 ay 17 günlük. Öğlen sebze püresi ve yoğurt, akşam meyveli muhallebi veriyorum. 7.aydan sonra kahvaltı ya baslayacagim. 3 gündür de çok iştahsız zaten😒 sevdiği şeyleri bile yemiyo 😞
Nisaninannesi1 Deletedmom14 iştahsızlık bizde de var. Sabredicez ilk zamanlar çok kişi bunu yaşıyor. Ilk günlerde çok istahliudi bi anda iştahı kesildi ağzını sor açıyor zorlamaknda istemiyorum.
Nisaninannesi1 SinyorinA sabah pekmez ben de katıyordum yumurtasına ama çok tok tutuyor gibi geldi bana uzun bi müddet emmek istemedi ve emince de çok az emiyordu ben de kestim pekmezi 😣