Kızım normal yürürken düştü birden başı kaloriferin köşesine geldi biraz ağladı ama hiçbir şeyi yok normal yemeğini yedi oynuyo uyutmadım çok ufak bir yer ama ezildi elimle ellediğm zaman içe doğru ezilmiş geliyo sivri yere geldiği için çok korktum of of inşallah bir şey olmaz ☹️