Dyldrm Sezeryandan sonra hamilelik süreciniz nasıl geçti, daha sonrası filan ve merak ediyorum daha emzirirken hamile olan var mıydı yani bebek yaşını doldurmadan bile hamile kalan var mıydı
Tugba10-5 Dyldrm şuan ben hamileyim bebeğim 7 aylıkken hamile kaldım hemde ikiz bebeğim çok hırçın olmadığı için herşeye yetişebiliyorum çok şükür ağrım sızım yok sadece iç kısımda bazen ağırlarım oluyor . Bu arada bebeğim hiç emmedi mama ile beslendi şuan beş aylık olucaz güzel gidiyor herşey doğunca aynı şeyleri söyleyemeyebilirim :))
Tuba Dyldrm Oğlum 10.5 aylıkken hamile kaldım hala emiyordu ve 7 haftalık hamileyken emmeyi bıraktı sütün tadı değiştiği için. Emmeyi bırakmasaydı doğuma kadar tandem emzirmesi uygulayacaktım. Hamileliğim iyi geçt çok şükür yaklaşık 3 ay önce bebeğimi kucağıma aldım. Dikişde bir rahatsızlık hissetmedim☺️
Dyldrm Tugba10-5 bebeğin 7 aylıkken tekrar hamile kalmak mı bide sezeryaan 🤔 açıkçası beni ikinci gebeliğim çok korkutuyor
Dyldrm Tuba sezeryan dogumlarda 2 sene ideal deniliyor bende kazara hamile olanlar varsa naptilar diye çok merak ediyordum
Tugba10-5 Dyldrm Allah veriyor kolaylığını 🌻 öyle düşünmeyin kötü ama planlı olucaksa 2 sene bekleyin 🍭🍭