Merhaba kızlar kızım bugün 9. Aya girdi sağlık ocağında kontrole gittik kanına baktılar kanı 15,2 çıktı yani yükseğinde yükseği .Ebemiz normal de bebeklerde bu kadar yüksek olmaz ne veriyorsun dedi her sabah bir tatlı kaşığı keçiboynuzu pekmezi dedim .Bu arada kan damlası kullanmıyorum 😇