Ya güzel anneler sizin bebelerde böyle mi bilmiyorum ama ben artık çok yoruluyorum. Bebeğim 5 aylık ama inanılmaz hareketli herşeyden çok çabuk sıkılan 2 dk durmak istemeyen kucakta gezmeyi seven bi oyuncağına en fazla 5 dk ilgi duyan bir bebek 🤭 daha 6 aylık bile olmadan oturmaya çalışan kolayını bulsa yürümek isteyen koltuğa yere vs koysam hemen hop dönüyor sonra başlıyor ağlamaya böyle hiperaktif bir evlat 😁 baş edemiyorum inanın şu son 15 gündür gerçekten Nirvana yaptı ne yapacağım bilmiyorum tamam bebek bakmak kolay değil anne olmak kolay değil kabul ediyorum büyük insan gibi oturmasını da beklemiyorum ama bir çocuk hiç mi yorulmaz gündüzleri zorla uyutuyorum o da en fazla yarım saat falan. Çığlık atıyor evde onu kucağıma alayım da gezelim diye 😶 alıyorum almasına kollarım ağrıyor bir süre sonra inanın hiç bir işe yetişemiyorum evde. Evladımdan kıymetli değil ama pis ve açta oturulmuyor yani. Çok şükür gece binbir zahmetle uyutuyorum sonra bende bayılıyorum zaten gece 2 defa falan emmek için uyanıyor inanın onda bile kollarım ağrıyor kucaklarken gündüz yorgunluğundan 🙁 sonra herkes bana ne diyor biliyor musunuz şükret gece uyuyor ya yeter 😳 tamam şükürler olsun gece uyumayan bebek çok zor uykusuzluk çok zor ama gece uyuyor diye bu gündüz olanlar reva mı bilmiyorum
İlerde emekleyince hiç başedemeyeceğim demek bunu anlıyorum ben yapamıyorum herhalde anneliği 😟