Goktugmom_ 2 tane kızım var günümü tam olarak bilmiyorum Bugun test yaptım bu çıktı sizce gebelik var mı kafayı yiyecegimm
Deletedmom60 Goktugmom_ idrarı fazla damlatmışsın ya da test bozuk bence canım. tekrar yap imkan varsa
Papatyaseverr Goktugmom_ kız 2-3 gün nasıl bekliceksin strestten adetinin geleceği varsada gelmezen garanti kan vermek test bi tuhaf
K1996 Goktugmom_ test bozuk benim hamileliğimde de ondan daha az cizgi cıkmıstınsilik ama tam yanındaydı