Sumelimami normal canım ama söyle bişey daha var sağlıkocagındaki hemşire sen 1 saatte 1 kaldır emzir demişti şeker uyuturmus bebekleri sürekli uyandır emzir demişti sarılığı vardı ilk doğduğunda olmustu 3 günde gecirmiştik biz ama yinede uyandır demişti ozamanlar en güzel zamandı şimdi 10 aylık 1 saat uyusa dünyalar benim oluyor gündüz