Gokcedurusmomm Kızım bugün itibari ile tam 6 aylık ve ara ara kuru öksürüğü var geçmesi için evde doğla bişeyler yapabilr miyim yoksa direk doktora mı gitmeliyim ilerler mi acaba sizleer nasık yapıyorsunuz