yaprak_gursoy Kızım bır buçuk aydır az az emıyor geceleri sık sık emıyor ıkı hafta önce 5335 ti sımdı 5400olmus napsam bılemedım mamada yemiyor çare arıyorum yardımcı olun lütfen….
CigdemAslan yaprak_gursoy Aynı aydayız benimkide ara ara emmemezlik yapıyor ama zorla tutturuyorum.Gezdirerek emziriyorum-Beyaz gürültü açıyorum öle öle emiyor. Mamayı yeniyorsa tadını beyenmemiştir. Aptamil kullanıyorsanız tadı yavan. Sma biraz daha iyi tadı.
yaprak_gursoy CigdemAslan ılk zamanlar gezdırerk emzırıyordum ama ıkı haftadır onada bıktı sanırım sımdı HIc almıyor morelın ııce çoktu
yaprak_gursoy inşallh sma çok korkuyorum bırakır dıye yarın doktora gıdıcez bır cozum yolu bulamadım doktor gelın idrar testı yapalım dedı bakalım CigdemAslan