asocialmom belirti vermeden test yaptirirsaniz negatif çıkma olasılığı var.
Ilaci ablam kullanip fenalaştı. Midesini feci bozdu. Mide spazmi geçirdi.
Ben orta derecede geçirdiğimi düşünüyorum, ilaclari kullanmadim, oksuruge balgam eklenince antiibiotik kullandim ve hastalik iyilesme surecine evrildi. Verdikleri ilaci kullanmadik ama eger hastaligin seyri bu sekildeyse agirlasma ihtimali düşük.
Babam ağır gecirdi, sebebi durumu gunden gune kotuye gitmesine ragmen, dogru durust ilac icmemesi, doktora gitmemesi, test yaptırmamasi..suan hastanede yatisini yaptilar, o sekilde tedav igoruyor.