mihram_07 Merhaba canım anneler.. bebeğim 1 aylık ve geniz akıntısı nedeni ile sürekli hırıltısı var serum suyu yapıyorum burnundan ama sanki anlık bi rahatlama oluyo tekrar devam ediyo sadece serum suyu mudur çare 🤦🏻♀️
Tubafadime mihram_07 doktor canim çare mutlaka doktora görür benin bebegimde de var grip oldu burnu aktı sonra henüz akıntısına çevirdi doktora götür ilaç verir cigerlerine inmesine dikkat et mutlaka götür cok küçük daha bol bol emzir
Byn87 mihram_07 ayni sorun bende de var. Dun doktora getirdim bu aylarda normal dedi. 39 gunluk.bebegim. ama icim hic rajat degil.cocugum uyurken hiril hiril, emerken oyle, eskisi gibi guzel ememiyor hiriltidan :(
Tubafadime Byn87 atmaya çalışıyor balgam birikiyor ondan haz çıkarırken masaj yap bol bol kusarak çıkarmasını sağla canim en azından biraz rahatlar.
mihram_07 Byn87 aynen öyle ve sürekli ayyy çok hırıltısı var bu çocuğun hasta olmasa bari diyenler olunca çevremde sanki ben yapmışım benim suçum gibi hissediyorum