Selam kızlar,
Kızım (15 aylık) hiç biberon kullanmadığı için biberondan nasıl su içeceğini bilmiyor, hatta ağzına bile sürmüyor. 7 aylık olduğunda mamajoonun suluğunu aldık ama artık onu da reddediyor. Sürekli bardak ve pet şişeden içmek istiyor. Dışarda da bu kolay olmuyor tabii, pet şişeden içerken üstüne dökülüyor veya bi anda çok fazla içtiği için genzine kaçıyor su.
Pipetli suluk almak istiyorum. Hangi markayı önerirsiniz? Bi de pipetli suluğa nasıl alıştırabilirim? Nasıl içmesi gerektiğini nasıl öğretebilirim?