Kızlar bebeğim 10 aylık haftalardır doğru düzgün hiçbirşey yemiyor hazırladığım herşey doğru çöpe napcam neden böyle oluyor bilmiyorum sadece beni emmek istiyor bir tane daha dişi çıkmış şuan 7 dişi oldu zayıfladı gitti çocuğum şükürler olsun bi sağlık sorunu yok elhamdulillah 🤲 ama çok üzülüyorum napmam gerek