Selam hanımlar siz geçirdinizmi bu durumu bebegim dün sabahtan beri sol gözünde sarı çapak kirpikleri yapışık o gözü gün içinde sulanıyor kaynamıi ılıtılmış su ile siliyorum nazikçe çapakları günde iki seferde anne sütü ile kompres yapıyorum. bugün oldu yine var devam ediyorum perşembe göz randevumuz var zaten diye bugünden grtirmek istemedm malum hastanelere ne kadar sz gidersek o kadar iyi sizin başınıza geldimi nasıl geçti ne yaptnız varsa yazarmısnız perşembeye kadsr ilerlemesin en azından