fk3458 Kızlar aranızda kız bebek için LC WAİKİKİ UYKU TULUMU alan var mı hangileri 2.8 tog bana atma şansınız var mı 1 adet aldım farklı 1 tane daha almak istiyorum bana yardımcı olun nolur soğuk memlekette yaşıyorum rn kalını lazıımmmm ❤️❤️❤️
iki_prens_annesi_ fk3458 ben trendyoldan aldım lcwaikikinin 2.5 tog suanlik memnunum 1 haftadir kullaniyorum
Adige3062 fk3458 bende aldim 2hafta olmustur kullaniyoruz evimiz 22 derece oluyor genelde 1.7 tog aldik. İcine ince bi pijama giydiriyorum corap olmadan gayet guzel vucudu sicak uyaniyor ama ben dayanamayip biraz üzerini öttürüyorum hafif anne yüreğim uzeri acik kalmasina dayanamiyor 🤷♀️ 😊🤱
Adige3062 fk3458 canim birde üzerindeki etikette yaziyor zaten tog degerleri ordan bakabilirsin burdan biraz zor yada lcw sitesinde de tulumlarin aciklama kisminda bulabirsin
fk3458 tostosum ay evet buldum bir tane kırmızı penguenliii annem gitti ince dedi sanmışım bu modeli meğer ütün kalmamış o yüzden size sorayım dedim çok teşekkür ederim
cydcvk fk3458 internetten alcaksanız alt kısımda açıklama kısmında yazıyor. Magazadan alcaksanız etiketinde yazıyor