MinikOsman Günaydın arkadaşlar 🌸 Zeynep Kamil Hastanesi bildiğiniz iyi bir çocuk doktoru var mı ? Siz oraya gidiyor musunuz ? Memnun olduğunuz doktor lütfennn 🙃
Balkizlarim MinikOsman çok güzel bı hastane tavsiye ederim 6 sene once gitmiştim doktor oneremicem canım unuttum 🙏💐
seydaac MinikOsman Tuğçe İnce. Çok ilgili ve işini iyi yapan bir doktor. Günlerce hastaneye gidip geldik. Sorunumuzu Tuğçe hanım çözdü.
seydaac MinikOsman olabilir 😊 biz randevusuz gitmiştik , acilden oraya yömlendirdiler. Öyle denk gelmişti yani😊