Esec1520 Merhabalar,oğlum yoğun bakımdayken sagdigim anne sutlerim var,derin dondurucuda,ihtiyaci olana vermek isterim.istanbul maltepede oturuyorum.
YldrmBytkn Esec1520 sanırım ilk sütleriniz yoğun bakım döneminde sagdiginiz için öyle düşundum. En kıymetli sütler ilk gelenlermis mümkün olduğunca bir öğün bir öğün bebeğinize onlardan verin derim 🙏
kartalice2020 Artık almıyorlarmış canım daha önce bende böyle süt anne olmak için doktorumla konuştum…bu Kovid-19 riskinden dolayı kimse bunu teklif bile etmez dedi
Ummuzeynep Bence ek gida döneminde kullana bilirsin canım. Patetes havuç pürülürene koyub yedire bilirsin yavruna. Bu güzel düşüncen için de Allah razı olsun niyyetine göre savabını almışsındır inşAllah