Merhaba kızlar bebeğim 2 ay 21 günlük ve üşüttü bebegim ve dr küçük oldugu için ilaç yazmadı sadece burun damlası yaZdı ve bebeğimin baya hırıltısı var ne yapmam lazım arada minefen ateş düşürücü veriyorum dr demişti ama bifaydası yok gibi ne yapmam lazım kızlar bide aşırı öksürür