Bebegim 25 gunluk sut + mama seklinde besleniyor. 1haftadir gelip giden bi ates var 39 u bile gordu . Geneli 37 ve 37,5. Doktor enfeksiyondan suphelendi emin olalim yukselmis mi diye yeniden idrar kultur bakilcak. Gaz damlasi veya devit mi yapiyor diye onu da kestik.ilk bebegim acemiyim bebeginizin normal isi derecesi ne ? Ben cok korkuyorum. Calpol icirdik soyup düşürdük atesini ardindan hastahenye gittik. Her ates yukseldiginde hastaneye gidiyorum. Siz neler yapiyorsunuz ates icin lutfen yardimci olun🥺