Öncelikle dünyaya sağ salim gelmiş çok şükür üzülme canım bizde kaldık o kadar zor bir süreç ki yaşayan bilir üzüldüm ağladım defalarca ama merak etme emin ellerde bebişin. Allah’ım iyiliğini versin şafi ismiyle sifalandirsin inşallah. Yemene icmene iyi bak sütün artsın bebisi besle çıkarsınız tez zamanda 🥰🤲🏻🤲🏻