Hanımlar testim pozitif çıktı dün koku ve tat kaybını kaybettim hemen hastaneye gidip test yaptırdım o kadar koruyodukki kendimizi sadece geçen marjete gittim oda geldikten sonra hemen duş falanda aldım bilmiyorum kimselerlede bı temasimiz yoktu o kadar korurken kendimizi başımıza geldi ne yapmalıyım emziriyorum ilaç vermediler ama çok aşırı bel ağrım var ne yiyip ne icebilirim yardımcı olursanız sevinirim 🙏🙏