Hakanasafinannesi Arkadaşlar merhaba bebeğim 38 günlük ağzından köpük geliyor balgam varmış ne yapmam gerekiyor acaba uyurken hiç rahat değil kusacak gibi oluyor var mı yaşayan.?
Oykusunannesi Hakanasafinannesi benim bebeğim de aynı şekildeydi evinizde okaliptüs yağı varsa bağrına ve göğsüne sürün çok iyi geliyor
Tubafadime Hakanasafinannesi burun tıkanıklığı vardır. Onu kontrol edin çıkaramadığı için henüz akıntısı yapıyor dur. Xlear diye burun damlasi var onu sıkın burnuna biraz çıkarma sona yardımcı olur. Ama bence ilk önce bir doktora götürün derim.
ManiacsArmy Hakanasafinannesi burnunu cok iyi temizleyin emziren bol bol temizlicektir burnunu fizyolojik serum ile yıkayın şırınga yöntemi ile rahatlicaktir
Hakanasafinannesi Oykusunannesi geçti mi sizinki peki.günde kaç kez yapmalıyım doktor önerisi falan var mı
Oykusunannesi Hakanasafinannesi evet geçti şükür bi kaç günde. Ben doktora sordum hiçbi sorun olmaz sürün dedi burda bi kaç kişiden de duymuştum öyle uyguladım. Günde bi kere akşam yatmadan önce yaptım ben
Tubafadime Hakanasafinannesi grip olmuştur olabilir doktora götürün ona göre ilaç verir benim kızımda 2 aylikken hastalamisti ve antibiyotik ve başka ilaçlardan kullanmıştı kızım dilerlerse sıkıntı cigerlerine inmesin balgam dikkat edin.
mihram_07 Hakanasafinannesi ben doktora götürdüm canım serum suyu verdi burnuna onu sıkıyoruz henüz tam bi sonuç alamadık ama biraz rahatlıyor
mihram_07 Hakanasafinannesi geniz akıntısı için şimdi burnundan serum suyu sıkıyoruz o da ağzından balgam çıkartıyo deneyin derim hiçbir zararı yokmuş zaten doktorumuz öyle söyledi
Hakanasafinannesi mihram_07 bugün doktora gittik bişey sıkmadı burnuna sadece dikkat et hep temizle dedi sağ tarafında balgam varmış antibiyotik şurup yazdı 🤔
mihram_07 Hakanasafinannesi bize de serum yazmıştı aldık evde uyguluyoruz şükür düzeldi size de çok geçmiş olsun inşallah
Hakanasafinannesi mihram_07 Allah razı olsun sizede geçmiş olsun bizde bugün daha iyiyiz elhamdülillah 🤲🏻😍