Kizlar bebegim 11 +15 aylik dun ateşlendi acile götürdük doktor sqoguk algınlığı olduğunu söyledi ilacını yazdı kullanıyorum.
Fakat doğal bitkisel olarak çay olur yemek olur bağışıklığını kendini toparlaması adına ne yapmalıyım bi bilginiz var mi cok sevinirim yardımcı olursanız